Milan Lucic süüdistab kohtunik Brad Meierit enda kiusamises

Milan Lucic ei ole just kõige kõvema närvikavaga hokimees maailmas, seega pole palju vaja, et teda endast välja ajada. Läinud ööl said sellega hakkama Arizona Coyotesi kaitsja Kevin Connauton ja kohtunik Brad Meier, kelle Lucic pärast mängu kriitikaga üle valas.

(foto: lakingsinsider.com)
Los Angeles Kingsi ründajal läks närv mustaks viimasel kolmandikul, kui ühe väravaesise sagina käigus Connauton talle randme pihta paugu pani. Sellele järgnes kiire kättemaks, mille tõttu 27-aastane kanadalane mängust välja visati.


"Kui ma poleks sellele reageerinud, siis poleks selle eest isegi karistust määratud," õigustas Lucic oma käitumist. "See oli see sama tüüp - Brad Meier! See on vist neljas kord, kui ta on mu mängust välja visanud. Temaga on alati sama lugu."

Lucici sõnul kiustatakse teda. "Kutid omavolitsevad minu kallal ja ei saa isegi karistust. Kui mina midagi teen, siis visatakse mind kohe mängust välja. Kahju, et temaga seoses lood niimoodi on. Pean lihtsalt edasi liikuma ja mitte laskma kohtunikel end frustreerida."

Kuigi Lucic arvas algselt, et ranne on murtud. siis pääses ta siiski olukorrast vigastuseta: "Arvasin halvimat, sest ma ei tundnud pärast sellist lööki oma kätt ja seetõttu reageerisingi niimoodi. Ent olen nüüd lihtsalt tänulik selle eest, et röntgen midagi ei näidanud."

Päris puhtalt vastuoluline mängumees aga sellest olukorrast ikkagi välja ei tulnud. Connautoni löömine on võetud vaatluse alla ja võimalik, et selle eest määratakse Lucicile mängukeeld.

Kommentaarid