Noorel venelasel on AHL-is mängimisest kõrini, tahab Bostonis võimalust

Pärast suviseid ümberkorraldusi on Boston Bruinsi rivistuses mitu vaba kohta ja hooajaeelses treeninglaagris käib nende peale kindlasti armutu heitlus. Üks koosseisu soovijatest on venelane Aleksandr Hohlatšjov, kellel AHL-is mängimisest kõrini saanud.

(foto: Patrick Semansky/AP Photo)
2011. aasta drafti 2. ringis valitud ründaja on AHL-is Providence Bruinsi eest kogunud täpselt 100 punkti (36+64). Kaks aastat järjest on ta lõpetanud meeskonna resultatiivseima mängijana. NHL-is on seni talle antud aga vaid neli kohtumist ja nendest on kirjas baranka. Kuid sellele vaatamata nõuab ta endale häälekalt võimalust.

"Olen juba kaks aastat oma võimalust oodanud. Nad peaksid otsuse tegema - andma mulle võimaluse või...ma ei tea," rääkis Hohlatšjov laagris reporteritele.

AHL-is jätkamine ei kuulu kuidagi noore mängumehe plaanidesse. Kuigi tal on veel aasta lepingust minna.

"Olen juba 22-aastane. Kui nad mulle võimalust ei anna, siis miks ma siin olen? Ma ei mängi Providence'is kogu oma elu. Nad ütlesid mulle, et ootaksin oma võimalust. Ootan seda siiamaani," lisas Hohlatšjov.

Võimalik, et noorhärra tahab endale klubivahetust korraldada. Või on siis plaan naasta kodumaale, kus tema isa Igor tegutsenud Moskva Spartaki peamänedžerina.

Kommentaarid