Ajutrauma võttis Zuccarellolt neljaks päevaks kõnevõime

New York Rangers hooaeg sai eelmisel nädalal läbi, kuid alates 2010. aastast klubis mängiva Mats Zuccarello jaoks lõppes see juba varem. Norralasest ründaja käis viimati jääl Pittsburgh Penguinsi vastu peetud avaringi seerias. Seal sai ta meeskonnakaaslase pealeviskest litriga vastu pead, mis tekitas tal ajutrauma.

(foto: Howard Simmons/New York Daily News)
Zuccarello jäi seeria võidu otsustanud kohtumises õnnetult ette meeskonna kapteni Ryan McDonagh pealeviskele.


Pärast intsidenti teatati, et väle ründaja jääb kindlasti eemale 2. ringi mängudest Washington Capitalsiga. Nüüd on selge, et Zuccarello polekski tegelikult tänavustes playoffides enam naasnud, isegi kui Rangers oleks karikafinaali jõudnud.

"Mul oli koljus väikene mõra," tunnistas Zuccarello eile meediaga rääkides. "Ma kaotasin kõnevõime ja üks käsi oli tundetu. Olin kolm päeva haiglas."

Märtsis klubiga 4-aastase ja 18 miljoni dollarilise lepingupikenduse teinud ründaja elas üle oma elu kõige hirmutavama kogemuse.

"Ma ei saanud mõningat aega rääkida," ütles Zuccarello. "Mul oli ajuverejooks ja see mõjutab palju. Käisin kõneteraapias ja minu seisund on nüüd palju parem. Ma ei saanud neli päeva sõnagi rääkida."

Playoffides vaevasid klubi ka mitmete teiste mängijate tervise probleemid. Pärast konkurentsis langemist teatati, et McDonagh murdis konverentsi finaali 4. mängus jalaluu, Samas kohtumises väänas Dan Girardi põlve välja ning Marc Staal mängis juba alates põhiturniirist mõraga pahkluus.

Kommentaarid